Facebook hirdetések: Mítoszok és félreértések #1

 

Habár a Facebook hirdetések rendkívül erőteljesek, mégis sok félreértés és néha még félelem is járja körül azokat.

A félelem része talán nem is csoda, hiszen az “átlagember” azért használhatja ingyen a Facebook-hoz hasonló weboldalakat, mert ő azzal fizeti meg ennek a szolgáltatásnak az árát, hogy engedélyezi azt, hogy róla adatokat gyűjtsenek és ezek alapján hirdetéseket jelenítsenek meg neki.

DE!

Ez minket, cégtulajdonosakat ne tántorítson el, sőt inkább örüljünk neki, hiszen talán sosem volt még ilyen nagyszerű lehetőségünk arra, hogy elérjük a célközönségünket. (Ráadásul ennyire olcsón – erre még kitérünk a későbbiekben.)

 

Nos, nézzük is az első mítoszt:

Az egyik leggyakoribb ellenérv a cégtulajdonosok szájából (tapasztalatunk szerint) az szokott lenni, hogy “Igen, biztosan hasznos, sokat hallottam már róla, de az ÉN cégemnél nem fog működni, mert…[illeszd ide a saját kifogásodat]”

 

Nem akarunk álszentek lenni: tényleg van olyan, akinél ez nem működik. De ez általában a cégek elenyésző része, például azok, akiknek van 30 darab beton szilárd ügyfele és már nem is akar magának többet. (De ki az, aki nem akar többet? 🙂 ) Bár, még ebben az esetben is lehet használni a Facebook-ot, mint brand építést szolgáló eszközt, vagy mint saját hírportált csak, hogy két példát említsünk.

 

Gyakorlatilag majdhogy minden esetben van helyed a Facebook-on, még akkor is, ha úgy gondolod, hogy a Te terméked, szolgáltatásod nem fogja felkelteni a Facebookosok figyelmét.
Mondjuk azért, mert Te nem akarod a Facebookosokat untatni a hirdetéseddel, vagy ez csak a B2C cégeknél működik, vagy, mert csak a humoros oldalaknak vannak elérései, vagy, hogy a Te szolgáltatásod nem is online, stb.

 

Legyen bármi is az ellenérved, azt mindenképpen el kell ismerni, hogy itt valódi emberek ülnek a profilok mögött (leszámítva azt a minimális kamu felhasználót, akiket kb. 2 másodperc alatt ki lehet szűrni).
Ez azt jelenti, hogy a valódi embereknek valódi érdeklődési körük van, akiknek olyan az érdeklődési körük, mint fa gyökere: szerteágazó. Tehát elég valószínűtlen, hogy pont a Te cégedet ne kedvelné senki a kb. 5 millió magyar felhasználóból!

 

 

Ha hasznosnak/érdekesnek találtad ezt a bejegyzést ne felejtsd el megosztani, hogy másoknak is segíthessünk vele!

Ha profi, szakértők által kezelt céges Facebook oldalt szeretnél, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!

Share This

A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás