Facebook hirdetések: Mítoszok és félreértések #4

 

Korábbi megdöntött mítoszok és félreértések:




Első

Második 

Harmadik

Lássuk a következőt!

 

“A Facebook-on hirdetni túl drága!”

Ezt a témát már érintettük a régebbi bejegyzéseinkben is, de mivel ez egy kényes téma, így úgy gondoltuk szentelünk neki egy külön blogbejegyzést is.

Számtalan statisztikát és ellenérvet feltudnánk sorakoztatni arra, hogy miért nem igaz ez a kijelentés, hogy a “Facebook-on hirdetni túl drága” – azonban mi megkímélünk Téged ettől, és csak a legfontosabbakat közöljük itt.

Természetesen, mint minden mítosznak, ennek is megvan a kialakulásának az oka. Esetünkben az, hogy valóban lehet nagyon drága hirdetni a Facebook-on, de csak akkor, ha valaki nem ért hozzá!

 

Van egy >abszolút< minimum napi összeg, ami alatt nem fognak futni a hirdetések. Tippeljétek meg, hogy mekkora ez az összeg!

– Eláruljuk, mindössze már napi 500 forintért lehet hirdetni. Ez nem több, mint 15.000 forint egy hónapban. Sok? Szerintünk egyáltalán nem. Ha eddig nem nevettél az összegen, akkor ha figyelembe vesszük a lehetséges megtérülését, akkor biztosan fogsz! 🙂

Ezen kívül gondoljunk bele, hogy mi mindenre kiadjuk a pénzt céges szinten: új számítógépek, weboldalfejlesztés, grafikai munkák és még sorolhatnánk… na de, hogy hirdetésre költsünk?! Azt már nem..! 😀

Ez egy rossz hozzáállás, amit érdemes elfelejteni. Bizonyára sokaknak volt már rossz tapasztalata az internetes hirdetésekkel és ezért állnak hadilábon a Facebook-os hirdetésekkel is, de ez egy olyan béka, amit le kell nyelni. (Legalábbis ha komolyan gondolod a Facebook-os jelenlétet, akkor bizony a hirdetések megkerülhetetlenek.)

 

Menjünk egy lépcsővel tovább: Ha már elfogadtuk, hogy szükségünk van a megfelelő Facebook-os jelenléthez hirdetésekre, akkor három dolgot tehetünk:

  • Az egyik, hogy beleássuk magunkat a Facebook hirdetések világába, átnyálazunk akár több száz szakmai cikket, blogot, könyvet, a Facebook súgóját, elmegyünk egy-két workshopra és előadásra, aztán elkezdjük tesztelgetni a tanultakat.

  • A másik, hogy mindenféle előképzés nélkül belevágunk és lesz, ami lesz. Ez az, amit tényleg senkinek sem javaslunk! (Ilyenkor megtörténhet például az is, hogy egy nap alatt lehúz a számlánkról több százezer forintot is a Facebook, ha valamit rosszul állítottunk be! – elég, ha csak a pénznemet rosszul állítjuk be…)

  • Harmadik opcióként marad az, hogy megbízunk egy évek óta Facebook marketinggel foglalkozó céget, akik tudják a jó hirdetések elkészítésének módját, és azt is, hogy hogyan lehet a lehető legkevesebb befektetett pénzből a lehető legtöbb eredményt elérni.

Ha Te már otthonosabban mozogsz az online hirdetések világában, és arra gondoltál, hogy “Ugyan mit lehet elérni havi 15.000 forintból?”

Nos, elég sok mindent, és hogy kicsit kézzelfoghatóbbá tegyük ezt a “sok mindent”, íme egy adat: Egy átlagos üzleti Facebook oldal esetén, ennyi pénzből (ha megfelelőek a hirdetési beállítások) egy hónap alatt, akár több, mint 350 követőt is lehet toborozni az oldalra, akiket azután már ingyen is el tudsz majd érni. Így igaz, egy hónap alatt akár 350 emberhez is eljuthat a vállalkozásod kínálata, ami aztán folyamatosan növekedni fog.

Természetesen, mint ahogy írtuk is, ez egy minimum összeg, így a mi szerződésünkben is ezt az összeget határoztuk meg minimumként. Ettől függetlenül, hogy ha valaki többet szeretne hirdetni (=több bevételt akar a Facebook-tól) akkor annak természetesen nincs akadálya, szolgáltatásunk díja akkor sem változik, ha valaki például havi 150.000 forint értékben akar hirdetni.

Amennyiben hasznosnak/érdekesnek találtad ezt a bejegyzést ne felejtsd el megosztani, hogy másoknak is segíthessünk vele!
Ha profi, szakértők által kezelt céges Facebook oldalt szeretnél, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot ITT.
Share This

A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás