Indul a karácsonyi szezon, jön a rengeteg csilingelő, pirosba és aranyba, télapósapkákba öltöztetett üzenet és reklám. A falat és újságot teleplakátoló és szórólapozó marketing ideje lejárt, hiszen a legtöbb érdeklődőt el tudjuk érni a Facebookon.

A Facebook-hirdetésekkel kapcsolatban számos tévhit él az emberekben, hiszen úgy gondolják, hogy maguktól is egyszerűen meg tudják csinálni. Pedig aki okosan tudja használni, annak tényleg növekedni fog a profitja, még úgy is, ha éppen nincs webshopja.

Egy fontos kérdést az elején tisztáznunk kell, mégpedig azt, hogy szükséges-e mindenkit elérni?

Az egyik legnagyobb probléma a Facebook-marketinggel kapcsolatban, hogy az emberek azt hiszik, hogy ha az oldaluk egyre több like-ot kap, akkor annál nagyobb a sikerük. Ez viszont messze sem fedi a valóságot, és itt vétik a legnagyobb hibát. Hiszen attól, hogy valaki like-olja az oldalunkat, közel sem biztos, hogy vásárolni is fog tőlünk.

Ezeknek a hirdetéseknek a lényege, hogy azokat az embereket érjük el, akik valódi érdeklődők, és akikhez kapcsolattartás útján még több hirdetést tudunk eljuttatni, és egyszer csak elindul a vásárlás, minket fognak választani.

Ez közel sem rövid út, hiszen stratégiailag komoly tervezést igényel, ezt pedig érdemes szakemberre bízni. Hiszen ezt a stratégiát fel kell építeni, és folyamatosan kezelni kell, felügyelni a kapcsolatot a Facebookon keresztül, figyelni a kampány menetét, a kommenteket, kérdéseket, stb.

Az igaz, hogy a Facebook egy ingyenesen igénybe vehető portál, viszont ha már komolyabban szeretnénk a marketingünket is érvényesíteni, és nem csak az ismerőseink, kedvelőink körében hirdetni, akkor bizony fizetni kell érte.

Valóban fizetni kell, viszont ez közel sem éri el azokat az összegeket, amiket akár egy óriásplakátért, vagy TV / rádió reklámért kéne kicsengetnünk.

Mi is ennek a lényege? Az, hogy célzott irányú hirdetésekkel igyekezzünk azokat az embereket elérni, akik ténylegesen vásárlóink lehetnek. A hirdetésekben be lehet állítani a korosztályon túl a lakóhelyet, az érdeklődési kört, de akár még azt is, hogy egyedülállókhoz vagy kapcsolatban élőkhöz szeretnénk eljutni. Ez egy olyan folyamat, ami fokozatosan építi az utat, aminek a végén a kedvelőnk és vásárlónk lesz.

Ezek csak apró részletek, de kiderül belőlük, hogy nagyon sok a Facebook hirdetésekben rejlő lehetőség.

Érdemes kipróbálni, hogy ha szakemberek kezébe adod a stafétát, és rájuk bízod a Facebook-oldalad kezelését, mennyire változik a profitod. Hiszen mint az elején is említettem, jön a karácsonyi szezon, ez kiváló lehetőség mindenki számára.

Amennyiben úgy érzed, hogy itt az ideje a Facebook-oldalad, és hirdetéseid kezelését profikra bízni, akkor keress minket a Facebookon, weboldalunkon. Mi segítünk, hogy elérhesd a kitűzött célokat.

Share This

A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás