Ma már az online vásárlás nem ismeretlen az emberek számára. Sőt! Egyre többen díjazzák ezt a megoldást, hiszen otthonról, kényelmesen meg tudják oldani. A már lassan hagyománynak számító Black Friday pedig minden évben jelzi az ünnepek előtti vásárlási dömping kezdetét.

Vajon ilyenkor mindent el lehet adni? Sokan úgy gondolják igen. Hiszen a vásárlók még jobban figyelik az akciós feliratokat,  hirdetéseket, az “akció” szónak mágikus ereje van!

A másik nagy aduász a kereskedők kezében az ingyen kiszállítás. Van aki összeget határoz meg, de van aki már minden vásárlásnál felajánlja. Nagy a verseny, hiszen mindenki most akar eladni mindent. Biztos, hogy jól “csinálják”?

Ma már marketing nélkül meg sem lehet mozdulni… pontosabban nem fognak minket megtalálni a vásárlók. A Facebook áll a lista élén ha a lehetőségeket nézzük, aki itt hirdet és okosan csinálja, az biztosan  sikereket fog elérni.

Igen, hirdetni kell, és a Facebookon lehet is… De ez nem olyan egyszerű, mint ahogy azt a legtöbben elképzelik. Hiszen nem mindegy, hogy az amit el akarunk adni, kihez jut el. Kinek az üzenőfalán jelenik meg. Célszerű profi segítséget kérni, hiszen ennél a hirdetési formánál van lehetőségünk megtalálni azokat, akiket igazán érdekel.

Nézzünk rá egy példát: cégünk speciális élelmiszereket forgalmaz. Ezek olyan termékek, amik ételallergiásoknak nyújtanak lehetőséget a normális élethez. Ha ezt elkezdjük hirdetni, akkor nem mindegy, hogy azoknál jelenik meg, akik ezután érdeklődnek, vagy például olyan emberek üzenőfalán, akik nem szenvednek semmilyen problémától. Mindenki tudja a választ, hogy ki fog a hirdetésre kattintani. Ezért fontosak a célzott beállítások, hogy minél pontosabban megtaláljuk azt aki vevő lesz termékünkre, szolgáltatásunkra.

 A másik fontos momentuma az online eladásnak cégünk Facebook oldala. Mindenki ismeri azt a mondást, hogy jó bornak nem kell cégér, de  ma már az első benyomást az érdeklődőkre a Facebook oldalunkkal tesszük. Ha egy összevissza, kaotikus oldalt látnak, nem alakul ki a bizalom. Ugyanakkor nem szabad abba a hibába esni, hogy oldalunk csak  reklámból áll, mert ez egy idő után unalmassá válik, és nem lesz érdeklődés iránta. Itt célszerű megtalálni az arany középutat. Ilyenkor is érdemes szakemberek segítségét kérni, hiszen hosszú távon ez nagyon hasznos lesz vállalkozásunknak.

Az utolsó momentuma a sikeres eladásnak pedig maga a weboldalunk, webáruházunk. Ugyanis ha az érdeklődőt megfogta a hirdetésünk, és tovább növelte kíváncsiságát az amit Facebook oldalunkon látott, akkor a vásárlás már csak a weboldalunk arculatán múlik. Azon, hogy mennyire felhasználóbarát. Most mire is gondolok? Egy olyan weboldal, ahol keresni kell az összes információt, és nincs a vásárlás lehetősége lépésről lépésre felépítve, nem lesz sikeres. Azért nem lesz sikeres, mivel az érdeklődő (mert még nem vásárló) nem fog olyan sok időt rászánni. Ajánlom egy weboldal/webáruház elkészítésénél szakember igénybevételét. A kialakításhoz elengedhetetlen, utána a frissítések, feltöltések már cégen belül is kivitelezhetők lesznek.

Ezek a tényezők igénylik a szakember segítségét, viszont hosszútávon kifizetődnek a cégeknek. Hiszen ma már ha egy vállalkozás sikeres akar lenni, és a saját termékét szeretné minél sikeresebben eladni, csak így tudja megtenni.

Share This

A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás