Hatalmas várakozások, földöntúli eredmények

 

A jelenlegi vállalkozásom 2010. október 15-én, a második marketing expo napján alakult. Aznap reggel megalapítottam a Kft-met, utána pedig elmentem a Marketing Expo-ra. Mint oly sokan én is nehezen „gyűjtöttem össze” a belépőt, de úgy döntöttem, hogy a kíváncsiságom erősebb, mint 8000 Ft (azt hiszem akkor ennyi volt a belépő).

Már megérkezéskor éreztem, hogy ez egy igazon különleges hely, a beléptetés, a táska, és főleg a benne lévő hatalmas tudás miatt. Mégis számomra a legnagyobb élményt kiállítók nyújtották. Játszottunk a Microsoft Surface asztalával, és közben ismerkedtünk, sőt akkor a kiállítók közül több olyannal találkoztam, akikkel hosszú távú együttműködést tudtunk kialakítani.

Megmondom őszintén, hogy hihetetlenül irigykedtem a kiállítókra. Mind szakmailag, mind emberileg. Ha ott valaki azt mondja, hogy 7 év múlva (majdnem napra pontosan) az én Vállalkozásom is a szakma legnagyobb és legszínvonalasabb expoján állíthat ki, akkor valószínűleg körberöhögöm.

És láss csodát, tényleg ez történt. Mikor már biztos volt, hogy az a hatalmas nagy megtiszteltetés éri kis Vállalkozásunkat, hogy kiállítóként vehet részt a Marketing Expo-n, nyugodtan mondhatom, hogy egy soha meg nem álmodott álom vált valóra. Egy hosszú és izgalmas álomé, természetesen happy end-el.

Hónapok óta készültünk arra az egy napra. Szóróanyagok, különlegességek, standszemélyzet felkészítése, stb., míg végül elérkezett a munkánk gyümölcsének learatása. És méghozzá milyen aratás volt…

Tudtuk, hogy a Facebook oldalkezelés egy olyan téma, ami most mindenkit érdekel. De hogy tényleg gyakorlatilag MINDENKIT érdekel, az még számunkra is meglepő volt.

A nyitástól kezdve folyamatosan érdeklődők (komoly érdeklődők) álltak sorban a standunk előtt. Olyan szintű volt az érdeklődés, hogy a Munkatársam reggel 8-kor jelezte, hogy még vizet nem vettünk, és nagyon ki van száradva a szája. 11 után tudtam lemenni neki a (azt hiszem) Penny-be a földszintre. Addig folyamatosan érkeztek a komolyabbnál, komolyabb érdeklődők.

Több konkrét megrendelésünk érkezett már azon a napon. Az egyik Ügyfelet kétszer kellett elküldenem, hogy menjen még egy kört, mert még nem tud fizetni, ugyanis nem volt idő arra, hogy megcsináljuk a számláját, és visszajött. Hihetetlenül sok emberrel találkoztunk.

De nem csak az érdeklődők száma, hanem minősége is megemlítendő. Imádom a jóhumorú, aktív, vidám embereket. Mi is így dolgozunk, és az Expo-n annyit nevettünk, mint egy stand-up előadáson. Hihetetlen élmény ilyen Ügyfelekkel tárgyalni. Olyan minőségű ügyfélkör mozog az Expo-n, hogy azonnal szinte mindenkivel egy hullámhosszon rezegtünk.

Brutálisan jó érzés volt látni a fogékony és csillogó szemeket, mikor megkapták tőlünk a Like formájú, kézzel készített ajándékcsokikat, a konkurencia csípős pillantásait és a megrendelők örömét a mikor felismerték: jó döntést hoztak a Facebook.oldalkezeles.hu szolgáltatásainak igénylésével.

Summa summarum az Expo emberileg, vállalkozásilag, pénzügyileg és érzelmileg is egy sikertörténet volt számunkra. És ez a sikertörténet azóta is töretlen. Jönnek az újabb érdeklődők, megrendelők, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy az élménybeszámolómat is csak 1 hét késéssel tudom megírni?

A legnagyobb elismerés viszont másnap ért minket, ami feltette a koronát a Marketing Expo-nkra:

Az első Like Wolf Gábortól! Köszönjük!

Share This

A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás