Ez a cikk a blogunkon korábban megjelent technikai beállításról szóló cikkünk folytatása (itt érheted el), ha még nem olvastad el, mindenképpen tedd meg, hiszen ez az írás arra épül! 🙂

Az előzőekben megtanultuk, hogy hogyan hozzunk létre Facebook céges oldalt, miért van rá szükség, illetve regisztráltunk a Business Facebook-ra is, hogy teljeskörűen ki tudjuk aknázni a Facebook adni hirdetési és egyéb lehetőségeket.

Akkor is érdemes (akár újra is) elolvasnod az első részt, ha nem vagy biztos a Facebook-os fogalmakban (pl.: oldal, csoport, stb.) ezek megértése ugyanis nélkülözhetetlen a hatékony Facebook marketinghez!

Ha már sikerült regisztrálnod a Business Facebook-ra, akkor nézzük meg, hogy hogyan lehet létrehozni az első hirdetésedet:


1. először is be kell állítanod a Hirdetéskezelőben, hogy tudj hirdetni:

Kattints a Facebook oldaladon a képen látható kék “Hirdetés” gombra.


2. Ha a legelső hirdetésedet hozod létre, kezdésnél bármelyiket kiválaszthatod, a lényeg az, hogy a hirdetés létrehozása után tudod majd beállítani a fizetési módot.

(Viszont ekkor figyelj arra, hogy a létrehozás után állítsd is le a létrehozott hirdetést, ha nem vagy biztos abban, hogy helyesen csináltad meg a beállításokat, ellenkező esetben nagyon sok pénzt dobhatsz ki a kukába!)

Facebook hirdetéskezelő beállítása

3. Görgess le a bal oldali sávban és a legalján van lehetőséged fizetési mód hozzáadására. (Ha konkrét hirdetést hozol létre, akkor állíts be minden szükséges adatot.)

Facebook fizetési mód beállítása

4. Ezután kattints a jobb alsó sarokban lévő kék “Hirdetés” gombra, és ha mindent jól csináltál a hirdetésed néhány perc múlva elindul.

Van egy másik verzió is ahol beállíthatod a fizetési módot és egyéb információkat adhatsz meg a cégedről. 

Fontos: A céges adatok kitöltése kötelező, amennyiben a cégeden keresztül hirdetsz, hiszen a Facebooktól kapott számlákkal el kell számolnod a könyvelőd felé. 

TIPP: Javasoljuk a Paypal fizetési módot, tapasztalatunk szerint ezt rögtön elfogadja a Facebook, a többi fizetési módnál (pl. bankkártya) problémák szoktak felmerülni.

Ugorjunk egy picit vissza, ez a Business oldalad kezdőlapja:

Business Facebook kezdőlap


A kép jobb oldali sávjában az oldalad/oldalaid és hirdetési fiókod/fiókjaid listáját látod, ahonnan könnyedén tudsz navigálni a további beállításokhoz.

Facebook számlázás, hirdetési fiók beállításai

Itt kattints a bal felső sarokban lévő 9 pontból álló ikonra, ami kinyit egy ablakot, ahonnan további számos funkciót érhetsz el, nekünk innen most a “Hirdetési fiók beállításai” és a “Számlázás” menüpontok kellenek.

  • Hirdetési fiók beállításai: Itt tölts ki ezt az űrlapot a saját céged adataival
  • Számlázás: Ez már egy picit trükkösebb! Ezen az oldalon fogod látni a mindenkori számláidat, amiket a hirdetéseid után állít ki a Facebook (tudod őket dátum szerint szűrni, és letölteni azokat).
    De az első beállítás esetén kattints a piros nyíllal jelölt “fizetési beállítások” gombra.
  • Ekkor ez az oldal fog köszönteni téged, és itt tudod megadni a kívánt fizetési módot, sőt akár tartalék fizetési módokat is megadhatsz, hogy biztosan le tudja vonni az összeget a Facebook, így nem fog negatív értékelést adni a hirdetési fiókodhoz (ha nem tudná megterhelni az elsődlegesről).
  • Ha pedig nem akarod, hogy véletlenül túlköltekezzen a Facebook a te kontódra, akkor itt adhatsz meg fiók szintű költési limitet, ez azt jelenti, hogy akárhány hirdetésed is fut egyszerre, a megadott összeg elérésénél a futó hirdetéseid szünetelni fognak, és nem fog több pénzt költeni, amíg te újra le nem nullázod az összeget ugyanezen az oldalon.

Mind a két módszer járható út, de ismételjük: mindenképpen töltsd ki a hirdetési fiók beállításainál a céges adatokat!

Ezzel el is készültünk a hirdetési fiókunk alapbeállításaival.

Most már elkezdhetünk hirdetni a Facebook-on, hogy behozzuk vállalkozásunk számára az új ügyfeleket.

Ám javasoljuk, hogy mielőtt ezt megtennénk edukáljuk magunkat a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, ugyanis a pontos beállítások nélkül nem számíthatunk jó eredményekre.

A következő bejegyzésünkben létre fogjuk hozni az első Facebook hirdetésünket – az “alapszabályok” betartásával! 🙂

Ha hasznosnak találtad ezt a cikket, tudod a dolgodat! 🙂

Oszd meg másokkal is ezt a tudást és kövess minket további leírásokért, tippekért és tanácsokért!

Kövess minket Facebook-on is!

Share This

A honlap további használatával Ön elfogadja a Sütik használatát (szinte minden weboldalon vannak Sütik) További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás